вторник, 8 октября 2013 г.

Модуль 1

         

  • Я поставила власні завдання щодо навчання на тренінгу;
  • Ознайомилась із основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
  • Я створила папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
  • Створила персональну сторінку на вікі-сайті програми;
  • Сьогодні  я вперше створювала блог. Це є цікавим заняттям.
     Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання, а саме усвідомити корисність курсу Intel10. Я вважаю, що на сьогоднішній день дуже важливим є володіння новими знаннями у сфері сучасних технологій, це є невід’ємною складовою якісної підготовки до організації навчального процесу учнів та самоосвіти вчителя, для загального розвитку особистості. На даному тренінгу я навчилась створювати блоги і користуватись ними. Це дає можливість обмінюватись корисною інформацією зі своїми колегами, обговорювати хвилюючі проблеми..


Комментариев нет:

Отправить комментарий